מי אנחנו ?

בלוג זה בא לתת יד מכוונת לעסקים המעוניינים להתעמק בתהליך שיווק הדיגיטלי בעצמם. תוכלו למצוא כאן כתבות העוסקות בשיווק, כלים שימושיים, מדריכים וטיפים. אנחנו אוהבים פידבק ולכן נשמח לענות לכל תגובה או שאלה שתצוץ לכם:)

אהבתם?
תרגישו חופשי לשתף:)
נדבר על זה ?
עזרו לנו לעזור לכם בעזרת פידבקים, שאלות והעלאת נושאים נוספים שתרצו להעמיק את הידע שלכם בהם

קידום ברשתות חברתיות לעסקים

שיווק ברשת האינטרנט הוא בגדר הכרח, לכל בעל עסק שרוצה לקדם את החשיפה אליו ולהגדיל את רווחיו כתוצאה מכך.
אחת הדרכים האופטימליות והחיוניות כיום, ליהנות מהגדלת החשיפה לעסק / מותג שלכם, להגדיל את תנועת הגולשים לאתר שלכם ולהגדיל את כמות הלידים והמכירות שלכם, היא – היא קידום העסק ברשתות חברתיות כדוגמת: פייסבוק (Facebook), אינסטגרם (Instagram), לינקדאין (LinkedIn), פינטרסט (Pinterst), טיקטוק (Ticktock), יוטיוב (YouTube) ועוד.

איך מתבצע קידום עסק ברשתות חברתיות?

הקמתו של עמוד עסקי ראוי ומניב, תלוי במספר פרמטרים: התחרות הקיימת בתחום העסק, הגדרתו האופטימלית של קהל היעד של העסק עוד טרם תהליך הקידום בסושיאל, כמות ואיכות התכנים שנעלה לרשת – כמה הם מניעים לפעולה הרצויה (הגברת חשיפה למותג, השגת מספרי טלפון להתקשרות, קרי השגת לידים, הובלה לעמוד מכירת מוצר ועוד) וכד'.
תהליך הקידום יכול להימשך ימים (במידה והתחום משתייך לנישה צרה בלי הרבה תחרות), שבועות או חודשים (במקרה של תחום תחרותי מאוד או קידום לא מספיק אקטיבי ויעיל), אך בסופו, אם ייעשה בצורה מקצועית, יביא לכם תוצאות כמו הגדלת התנועה לאתר החברה, השגת לידים ועוד – בסבירות גבוהה.
שיווק באמצעות משפיענים - DMYB

שיווק באמצעות משפיענים – אסטרטגיות מנצחות לשנת 2025

בעשור האחרון, שיווק באמצעות משפיענים הפך לכלי מרכזי בארגז הכלים של משווקים, מותגים ועסקים בכל גודל. בשנת 2025, המגמה הזו רק הולכת ומעמיקה, עם טכנולוגיות חדשות, שינויי אלגוריתמים ברשתות החברתיות, ועלייה במודעות הצרכנית לאותנטיות ואמינות. כדי למנף את שיווק המשפיענים בצורה האפקטיבית ביותר, חשוב להבין את המגמות, הכלים והאסטרטגיות שיניעו את השוק בשנה הקרובה. סוגי […]

UGC - User Generated Contnet

מה זה (User Generated Content) UGC ואיך זה יכול לחזק את המותג שלכם בסושיאל?

תוכן עניינים   מחפשים דרכים לחזק את הנוכחות של המותג שלכם ברשתות החברתיות מבלי להוציא תקציבי ענק? הצרכפשים חיבור, אותנטיות ואנים של היום לא מחפשים רק מבצעים. הם מחמון. כאן נכנס לתמונה אחד הכלים היעילים ביותר לשיווק בעידן הדיגיטלי UGC – תוכן מבוסס משתמשים. יותר ויותר מותגים מבינים שהדרך אל לב הקהל לא עוברת רק […]

Google spam update - DMYB blog

"Google spam update": מרץ 2024 – מה זה אומר עבורכם?

היי חברים, שמעתם על עדכון גוגל מרץ 2024? כן כן, עוד עדכון אלגוריתם מפוצץ שגורם לכל עולם ה-SEO לרעוד. הפעם גוגל החליטו להתמקד בבעיה קשה ומעיקה – ספאם! גוגל החליטו להילחם בתופעה הולכת וגוברת של תוכן ספאם באינטרנט. עדכון מרץ 2024 ("Google spam update") נועד לזהות ולסנן תוכן לא איכותי, לא מקורי, או כזה שמטרתו […]

מה זה האשטג - מאמר של DMYB

מה זה האשטג ? המאמר המקיף בנושא

מאת: כותבי המערכת

האשטאג (Hashtag), הידוע גם כ"תגית הקבצה" בעברית, הוא כלי רב עוצמה בעולם השיווק הדיגיטלי. הוא משמש לסימון ותיוג תכנים ברשתות חברתיות ובאתרים אחרים ומאפשר לאנשים למצוא בקלות נושאים ותכנים שמעניינים אותם. מה זה האשטג? האשטאג הוא מילה או ביטוי (ללא רווחים) המתחיל בסימן סולמית (#). לדוגמה, #שיווקדיגיטלי, #אינסטגרם, #מתכון. איך עושים האשטג? יצירת האשטג היא […]

קידום בפייסבוק לעסקים - DMYB

איך משווקים בפייסבוק ?

מהו בעצם שיווק בפייסבוק, בעקרון הוא דומה מאד לשיווק בערוצי דיגיטל אחרים, כמו בגוגל בו קיים קידום ממומן המבוסס על תקציב ועלות להקלקה /חשיפות / המרות. בנוסף, קיים גם קידום אורגני לעסקים, המבוסס על פעולות המבוצעות על ידי איש מקצוע המביא את האתר לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש (מכאן הדרך לקונים סלולה ובטוחה) באמצעות ידיעת המתדולוגיה […]

קידום באינסטגרם לעסקים - DMYB

קידום באינסטגרם לעסקים

מדהים לחשוב עד כמה מהירה הדרך שעשתה אפליקציית אינסטגרם (Instagram) מאז יצאה אל האור לפני למעלה מעשור (10.2010) ועד היום, מים רבים עברו מאז הייתה רשת חברתית זניחה, בה העלו תמונות רבות מאירועים כאלו ואחרים בחיים שלנו או של אחרים. מאז נרכשה ע"י ה"אחות הגדולה" פייסבוק (פחות משנתיים מיום הקמתה – ב-04.2012), חצתה אינסטגרם את […]

חדשנות

כולם מדברים על דיגיטל אבל מי באמת מבין?