מי אנחנו ?

בלוג זה בא לתת יד מכוונת לעסקים המעוניינים להתעמק בתהליך שיווק הדיגיטלי בעצמם. תוכלו למצוא כאן כתבות העוסקות בשיווק, כלים שימושיים, מדריכים וטיפים. אנחנו אוהבים פידבק ולכן נשמח לענות לכל תגובה או שאלה שתצוץ לכם:)

אהבתם?
תרגישו חופשי לשתף:)
נדבר על זה ?
עזרו לנו לעזור לכם בעזרת פידבקים, שאלות והעלאת נושאים נוספים שתרצו להעמיק את הידע שלכם בהם
Google trends - מאמר מאת DMYB

Google trends (גוגל טרנדס)

מאת: כותבי המערכת

כלי סקירת המגמות של ענקית מנועי החיפוש, חברת גוגל, הוא כלי נהדר שאינו זוכה לדעתי למספיק אהדה ושימוש בקרב קהילת מקצועני ה-SEO בישראל.  כלי הגוגל טרנדס (Google Trends) מציג לכם נתונים ישירות מהמאגר של החברה ללא תיווך ומאפשר לכם לבחון אחר מגמות מסוימות או למדוד את רמת העניין של גולשי האינטרנט בביטויים ומילות מפתח שאתם […]

ניהול מוניטין לעסקים - מאמר מאת DMYB

ניהול מוניטין לעסק – אתה לא תמיד יודע איפה זה תופס אותך?!

למוניטין שלילי יש נטייה לחמוק מהרדאר שלנו, זה בסך הכל הגיוני כי יחפש על עצמו תוכן שלילי, או מי רוצה להאמין שרשמו עליו או על החברה בבעלותו תוכן כזה, כנראה אף אחד מאיתנו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי החיים הפכו לדיגיטליים לפני שנים רבות ולכן תוכן רב אודות החברה שלך או השם שלך כאיש […]

קידום אתרים לעסקים קטנים - מאמר מאת DMYB

קידום אתרים לעסקים קטנים – איך להגיע לדירוג גבוה בגוגל ?

כל עסק (כמעט) מעוניין לגדול,לצבור עוד ועוד לקוחות ולהפוך לאוטוריטה בתחומו. אבל איך מבצעים את זה ב"תכל'ס" באמצעות שיווק דיגיטלי נכון והתקדמות בדירוגים במנוע החיפוש של גוגל ? עסקים קטנים לעיתים רבות, מתנהלים בצורה כספית מאוד מצומצמת ואין זה פשוט תמיד לצמוח ולהתרחב מהמקום הזה. מסיבה זו, של מחסור בתקציב הוצאות גדול, יש צורך לבצע […]

Google Search Console – קונסולת החיפוש של גוגל

הסרץ׳ קונסול או קונסולת החיפוש של גוגל, היא כלי חינמי חשוב מאין שיעור, עבור מקדמי האתרים ביניכם, שכן ניתן להיעזר בו רבות, עבור ביסוס אסטרטגיית SEO לקידום האתר. הכלי היעיל, מאפשר מעקב אחר ביצועי האתר שלכם בתוצאות של ענק החיפוש ומספק מידע על פרמטרים טכניים ובעיות שעליכם לטפל בהם לטובת ביצועים משודרגים, אשר יתגמלו אתכם […]

majestic - מאמר של DMYB

Majestic

כאשר אנו מקבלים לידינו פרויקט חדש של קידום אורנגי לאתר קיים (לא אחד חדש שהוקם זה עתה), בד"כ אחד מהצעדים הראשונים שנעשה, עבור בדיקת איכות הקידום שנעשתה עד עתה באתר במובן של Off-page SEO, היא לסרוק את פרופיל הקישורים הנכנסים (backlinks) של האתר – בבחינת כמות ואיכות. שנקבל את תמונת המצב העדכנית לגבי שני הפרמטרים […]

SF - DMYB

Screaming Frog

ה "צפרדע צורחת " (בתרגום מאנגלית), הוא כלי ותיק (קיים משנת 2010) שכל איש מקצוע בתחום ה-SEO קידום אתרים צריך להכיר. זהו כלי שיש לו 2 גרסאות: חינמית ובתשלום. הגרסה החינמית תספיק עבור אתרים קטנים (למשל אתרי תדמית), מפני שהיא סורקת עד 500 עמודים בלבד, אך לאתרים בינוניים ומעלה (אתרי קטלוג ואתרי קניות בד"כ), לא […]

SEMRUSH

Semrush הוא כלי און לייני (SaaS) מצויין (בתשלום) המשלב בתוכו סט כלים אולטימטיבי עבור פעולות מחקר וניתוח חיוניים לתהליך הקידום האורגני (SEO) : ניתוח שגיאות ושאר חולשות באתר (לאחר הקמת פרוייקט אתר ייעודי בכלי), מחקר מילות מפתח וטרנדים במנועי החיפוש, מחקר מתחרים ועוד ועוד. יכולותיו ויתרונותיו של ה – Semrush היתרון המרכזי של "Semrush" על […]