בלוג זה בא לתת יד מכוונת לעסקים המעוניינים להתעמק בתהליך שיווק הדיגיטלי בעצמם. תוכלו למצוא כאן כתבות העוסקות בשיווק, כלים שימושיים, מדריכים וטיפים. אנחנו אוהבים פידבק ולכן נשמח לענות לכל תגובה או שאלה שתצוץ לכם:)
בעשור האחרון, שיווק באמצעות משפיענים הפך לכלי מרכזי בארגז הכלים של משווקים, מותגים ועסקים בכל גודל. בשנת 2025, המגמה הזו רק הולכת ומעמיקה, עם טכנולוגיות חדשות, שינויי אלגוריתמים ברשתות החברתיות, ועלייה במודעות הצרכנית לאותנטיות ואמינות. כדי למנף את שיווק המשפיענים בצורה האפקטיבית ביותר, חשוב להבין את המגמות, הכלים והאסטרטגיות שיניעו את השוק בשנה הקרובה. סוגי […]
תוכן עניינים AEO הוא קיצור של Answer Engine Optimization תהליך אופטימיזציה שמטרתו להגדיל את הסיכוי שהתוכן שלך יוצג כתשובה ישירה או מובלטת בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי AI מתקדמים אחרים. בניגוד ל SEO המסורתי, שמתמקד בדירוג דפים שלמים AEO שם דגש על מתן מענה מדויק, ברור ומיידי לשאלות ספציפיות של המשתמשים. במילים אחרות, במקום לכתוב […]
תוכן עניינים השיווק הדיגיטלי עובר מהפכה אמיתית. עידן הבינה המלאכותית הגיע, והעסקים שלא יתאמצו לקדם את החדשנות הטכנולוגית שלהם יישארו מאחור. המדריך הזה יציג בפניכם את הטרנדים החמים ביותר והאסטרטגיות המובילות לשיווק מוצלח בעידן החדש. מהפכת הבינה המלאכותית בשיווק יצירת תוכן וקמפיינים בעזרת AI הכלים החדשים משנים לחלוטין את הדרך שבה אנחנו יוצרים תוכן שיווקי: […]
תוכן עניינים המונח "היפר-פרסונליזציה" הפך לנושא חם ומדובר בשיווק המודרני. לא מדובר בעוד התאמה אישית פשוטה, אלא באסטרטגיה מבוססת בינה מלאכותית (AI) שלוקחת את השיווק אל רמות חדשות של דיוק, רלוונטיות ותחושת אינטימיות מול הלקוח. מהי היפר-פרסונליזציה וכיצד היא נבדלת מפרסונליזציה רגילה? בעוד שפרסונליזציה סטנדרטית כוללת התאמות לפי שם, גיל או מיקום גיאוגרפי, היפר-פרסונליזציה נכנסת […]
תוכן עניינים הקדמה, כי אי אפשר בלי.. ההתפתחות המהירה של מערכות בינה מלאכותית, ובפרט ChatGPT חוללה מהפכה בתחום כתיבת התוכן. לא פחות מכך, שכן הצ'אט מאפשר לייצר תכנים רבים ומגוונים, בכמויות שבני אנוש לא מסוגלים לכתוב באותו פרק זמן נתון. גם בהיבט כתיבה טכנית, בה כותבים אינם עוסקים ביום יום באופן שוטף. כתיבה אחרת, המצריכה […]
תוכן עניינים שיווק דיגיטלי הוא כלי מרכזי לצמיחה עסקית, חיזוק מותגים ושיפור מעורבות הלקוחות בעידן המודרני. בין אם אתם עסק קטן, בינוני או חברה גדולה, הבנת שיטות השיווק המרכזיות, התאמת האסטרטגיה לגודל העסק ושימוש נכון בכלים מתקדמים, הם המפתח להצלחה בשוק תחרותי ודינמי. ולא רק, אלא שימוש בטכנולוגיות, אוטומציה וכלי AI לשיווק יקטינו את […]
תוכן עניינים בעידן שבו רוב הפעילות העסקית והצרכנית מתרחשת במרחב הדיגיטלי, שיווק דיגיטלי הוא כבר לא מותרות, אלא הכרח אסטרטגי. עסקים מכל הגדלים מבינים שכדי לשרוד ולשגשג, עליהם להיות נוכחים באופן משמעותי בזירות המקוונות. אלא שהבנת הצורך לחוד אינה מספקת; נדרשת אסטרטגיה ברורה, יישום מקצועי ומדידה מתמדת. כאן נכנס לתמונה תפקידו הקריטי של יועץ שיווק […]
בלוגי: שלום לך בעל עסק/חובב שיווק יקר, כאן בלוגי הרובוט של DMYB. מוזמן/ת לשאול אותי דברים שמעניינים אותך