בלוג זה בא לתת יד מכוונת לעסקים המעוניינים להתעמק בתהליך שיווק הדיגיטלי בעצמם. תוכלו למצוא כאן כתבות העוסקות בשיווק, כלים שימושיים, מדריכים וטיפים. אנחנו אוהבים פידבק ולכן נשמח לענות לכל תגובה או שאלה שתצוץ לכם:)
Google Gemini הוא מודל שפה רחב ומתקדם (LLM) שפותח על ידי חטיבת ה- AI של ענקית המידע – גוגל. הוא מסוגל ליצור טקסט, לתרגם שפות, לכתוב סוגים שונים של תוכן יצירתי ולענות על השאלות שלך בצורה אינפורמטיבית. גוגל ג'ימני יכול להיות כלי רב עוצמה לשיווק דיגיטלי. הוא יכול לשמש למגוון מטרות, כולל: יצירת תוכן: הג'ימני […]
תוכן עניינים חיפוש אחר חיפושים פופולארים יכול להיות דרך מצוינת להישאר מעודכן במגמות הנוכחיות, לאסוף תובנות ולמצוא מידע רלוונטי. במאמר זה, נחקור אסטרטגיות וטכניקות יעילות לחיפוש חיפושים פופולריים באנגלית. טיפים לחיפוש טרנדים באינטרנט 1. השתמש ב-Google Trends- Google Trends הוא כלי רב עוצמה המאפשר לך לחקור את הפופולאריות של מונחי חיפוש ספציפיים לאורך זמן. על […]
תוכן עניינים בעידן הבינה המלאכותית (AI), אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) נותרה היבט קריטי בבניית נוכחות מקוונת מוצלחת. בעוד שבינה מלאכותית משנה את הדרך בה אנו ניגשים לקידום אתרים, היא גם מציגה הזדמנויות ואתגרים חדשים לעסקים המעוניינים לשפר את הנראות המקוונת שלהם. אחת המטרות העיקריות של קידום אתרים היא לשפר את דירוג האתר במנועי חיפוש כמו […]
השבוע נתבשרנו על קפיצת מדרגה נוספת במלחמה הניטשת בין החברות הגדולות בעולם, על יישומים נוספים בתחום AI שאוטוטו פורצים לעולמנו בתרועה רבה. אך האם אנו מוכנים מנטלית ומקצועית ליישם בתבונה כלים אלו? תכלס, אם תחשבו על זה לרגע, הרי שבמכשיר הנייד, הטלפון שלכם יש מאות פונקציות שאינכם מכירים כלל.. וגם הן אמורות לשפר את איכות […]
תוכן עניינים עשרות שנים לפני המהפכה התעשייתית- בסביבות 1760, איפשהו שם שיווק לעסקים החל לקרום עור וגידים שכן החלו לקום עסים שונים ומגוונים והמוח האנושי החל לרקום "מזימות שיווקיות". מיתוג-מאיפה זה הגיע? המילה" מיתוג" אגב מגיעה מעולם הפרות, ממש ככה. מדובר למעשה בצריבה של הפרות לסימונן על ידי בעליהן. איפשהו בתחילת המאה ה-19 חוואי אמריקאי […]
תוכן עניינים בעולם ללא חוקים וכללים קשה למצוא את ההסבר הנכון/מקצועי ואף את התמחור המתאים לכל סוג של שירות. לצערנו הרב חסמי הכניסה לעולם התעסוקתי בדיגיטל נמוכים מאוד ולרוב מקצועות הדיגיטל לא נדרשת השכלה אקדמית, כלומר, נדרשת ואף מומלצת אבל רובם המוחלט של המועסקים אינם אקדמאיים. אומנם אקדמיה אינה ההוכחה כי אותו פרסונה יודעת את […]
קידום אתרים אורגני (Search Engine Optimization או בקיצור "SEO"), הוא אחד מערוצי השיווק הדיגיטלי, השכיחים והיעילים ביותר. והאפקטיביות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. הרעיון העומד מאחורי קידום אורגני במנועי החיפוש כדוגמת גוגל, הוא לבצע מבחר פעולות אופטימיזציה באתר עצמו (Onsite SEO) ומחוצה לו (Offpage SEO), במרחב האינטרנטי אשר עשוי להשפיע על חיזוקו של אתר העסק (בעמוד […]
בלוגי: שלום לך בעל עסק/חובב שיווק יקר, כאן בלוגי הרובוט של DMYB. מוזמן/ת לשאול אותי דברים שמעניינים אותך