מי אנחנו ?

בלוג זה בא לתת יד מכוונת לעסקים המעוניינים להתעמק בתהליך שיווק הדיגיטלי בעצמם. תוכלו למצוא כאן כתבות העוסקות בשיווק, כלים שימושיים, מדריכים וטיפים. אנחנו אוהבים פידבק ולכן נשמח לענות לכל תגובה או שאלה שתצוץ לכם:)

אהבתם?
תרגישו חופשי לשתף:)
נדבר על זה ?
עזרו לנו לעזור לכם בעזרת פידבקים, שאלות והעלאת נושאים נוספים שתרצו להעמיק את הידע שלכם בהם

קידום אורגני לעסקים

מה זה קידום אורגני לעסקים ולמה הוא כ"כ חיוני לכם ?

קידום אורגני או קידום אתרים במנועי חיפוש (ידוע כ- SEO), הוא תהליך מקצועי מורכב ומתמשך, שמטרתו לשפר את האתר מבחינת מבנה וחווית השימוש בו, כדי לשפר על ידי כך, את הדירוגים על מילות וביטויי מפתח נבחרים בעמודי התוצאות של גוגל ושאר מנועי חיפוש (Bing, Yahoo, Yandex וכו').

כפועל יוצא לשיפור במיקומים בתוצאות החיפוש, בהכרח תשפרו גם את התנועה הטבעית לאתר העסק שלכם (לא הקלקות על התוצאות הממומנות, קרי המודעות שנמצאות בשולי עמודי התוצאות) ותשיגו יותר ויותר לידים ומכירות.

יתרונותיו של קידום אורגני לעסק

  • שיפור אלמנטים הקשורים לבריאות האתר והענקת חווית משתמש אופטימלית ללקוחותיכם / לקוחתיכם הפוטנציאליים – משתנים כמו מבנה היררכי נכון של קטגוריות, שימוש נכון בקישורים פנימיים, טעינת עמודים מהירה יותר (אלמנטים ויזואליים עולים בצורה חלקה עם גלילת העכבר לכיוונם, קבצי תמונות מכווצים שלא מאטים את העמוד, שימוש נכון בזכרון מטמון וכו') ועוד, הם חלק מתהליך קידום נכון. כלומר, אם איש ה-SEO שלכם לא יבצע פעולות לשיפור בריאותו הכללית של האתר, תהליך הקידום לא יוכל לנסוק כמו שצריך (Win win situation בשביל המקדם ובשבילכם כבעלי האתר).
  • הזרמת תנועה טבעית איכותית לאתר (שמחזיקה לאורך זמן רב, כל עוד האתר ממשיך לשמור על דירוגיו הגבוהים).
  • לקידום אורגני יש פוטנציאל לצמיחה כמעט בלתי נגמרת, מכיוון שתמיד ניתן לשפר את הדירוג בתוצאות החיפוש של גוגל בעוד ועוד מילות וביטויי חיפוש.
  • עם קידום אורגני לעסק בגוגל ודומיו, אתם נהנים מטראפיק ממוקד ואיכותי של לקוחות פוטנציאליים שחיפשו אחר המוצר או השירות שאתם מספקי ולכן זהו ערוץ שיווקי עם החזר השקעה (ROI) מצוין לטווח הארוך – מאוד משתלם.

מה הלאה? או איך מבצעים קידום אורגני לעסק בפועל ?

יסודותיו של הקידום אורגני, SEO – שאי אפשר לקדם את הנכס הדיגיטלי שלכם בדירוגים בגוגל בלי ליישם את רובם (אם לא את כולם בחלק מהמקרים), הם אלה:

  • מחקר מילות מפתח – בדיקת נפחי החיפוש (כמות חיפושים ממוצעת לחודש במנועי החיפוש) והתחרות עליהם, בכלים כדוגמת ה-keyword-planner של גוגל.
  • קביעת האסטרטגיה לקידום האורגני של העסק – בדיקת המתחרים בתחום או בנישת העסק (באיזה מקומות הם מדורגים בתוצאות החיפוש ואיזה מבנה אתר יש להם ואלו טכניקות קידום הם מיישמים בו), יצירת גאנט לכתיבת תוכן איכותי עבור האתר, איפיון טכנולוגי של האתר ובחינת מה שצריך לשפר במשתנים הטכניים בו בשביל לשפר את הקידום האורגני ועוד.
  • אופטימיזציה לעמודי תוכן קיימים, במידה וישנם כאלה – שיפור מבנה תוכן, הוספת תגיות לתיאור תוכן העמוד (תגיות מטא – title+ description), שיפור כותרות, הוספת מילת / ביטוי המפתח שרוצים לקדם, בגוף המאמר ובתוך הכותרות וכד'.
  • יצירת התממשקות טובה עם עמודי הרשתות החברתיות של העסק (במידה וקיימות) ואם אין כאלה, פותחים ברשתות הרלוונטיות (למשל לא נפתח עמוד לינקדאין לחנות אופטיקה קטנה וכד').
  • יצירת פרופיל קישורים איכותי – רצוי מאוד, בעיקר בתחומי עסקים תחרותיים, שיהיו לאתר שלכם הרבה הפניות מאתרים אחרים. כלומר, יש צורך ליצור שיתופי פעולה עם אתרים אחרים בעלי עולם תוכן דומה או זהה, על מנת לקבל מהם קישורים חיצוניים איכותיים, אשר מגבירים את התנועה לאתר שלכם ויכולים גם להעניק לכם נקודות זכות רבות באלגוריתם של גוגל, אשר יזכו אתכם בדירוגים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.

אז איך לעשות את כל זה ?

קידום אורגני לעסק שלכם, אפשר לבצע בשלוש דרכים: עצמאית, באמצעות מקדם אתרים – איש SEO פרילנסר (רבים מהם אינם מאוד מנוסים בעבודתם) או באמצעות סוכנות שיווק דיגיטלי מקצועית.

במידה ואין לכם את הזמן, אנרגיה או ידע לקדם לבדכם את אתר העסק שלכם (מה שלרוב קורה, גם בקרב בעלי עסקים קטנים), שכרו את שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים ומנוסים שיעשו זאת עבורכם "מא' עד ת' ".

קידום אורגני הוא תהליך הדורש מלא עבודה טכנית הדורשת ידע מקצועי, התעדכנות שוטפת בשינויים ועדכונים (באלגוריתם של מנועי החיפוש ובטכנולוגיות לשיפור ביצועי האתר) וזמן רב ליישום התהליך ולכן אם אין ברשותכם את האמצעים הנ"ל, אל תחשבו פעמיים וצרו קשר עם מומחים לקידום אתרים.

קידום אתרים לתעשייה מסורתית - מאת DMYB blog

שיווק דיגיטלי לחברות מבוססות ותעשייה מסורתית במשק הישראלי

מאת: כותבי המערכת

תוכן עניינים שיווק דיגיטלי הפך בעשור האחרון לכלי קריטי עבור חברות מבוססות, תעשיות מסורתיות ועסקים מכל קשת המשק הישראלי. בניגוד לעבר, בו הסתמכו בעיקר על שיווק מסורתי, כיום חברות מבינות כי נוכחות דיגיטלית רחבה, קידום אורגני, פרסום ממומן וביסוס מוניטין ברשת הם מנועי צמיחה מרכזיים להרחבת קהל הלקוחות וחדירה לשווקים חדשים. אם בעבר אנשי מכירות […]

קידום אורגני בארצות הברית - מאמר של DMYB

קידום אורגני בשוק האמריקאי: מדריך לחברות ישראליות

תוכן עניינים קידום אורגני (SEO – Search Engine Optimization) הוא כלי חיוני עבור חברות ישראליות המבקשות להתרחב לשוק האמריקאי ולהגיע לקהלים חדשים. שוק זה נחשב לאחד מהשווקים התחרותיים ביותר בעולם הדיגיטלי, אך גם לאחד המשתלמים ביותר. עם אסטרטגיה נכונה, השקעה מתמשכת וידע בשוק היעד, ניתן להגיע לתוצאות משמעותיות ולנראות בעמוד הראשון של גוגל ארה"ב. במאמר […]

קידום אורגני כמנוע הצמיחה של העסק - מאמר של DMYB

מנוע הצמיחה הכלכלי של העסק שלך – קידום אורגני 📈

תוכן עניינים   מהו קידום אורגני ולמה הוא חיוני לעסק שלך? קידום אורגני (SEO) הוא תהליך אופטימיזציה של אתר האינטרנט, כדי לשפר את מיקומו בתוצאות החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר (Bing, Yandex וכו'). בניגוד לפרסום ממומן, הקידום האורגני מביא תנועה יציבה ורלוונטית לאורך זמן ללא צורך בתשלום ישיר עבור כל הקלקה. כאשר […]

קידום אתרים לבעלי מקצוע - מאמר מאת DMYB

קידום אתרים של בעלי מקצוע

מאת: כותבי המערכת

תוכן עניינים בעידן הדיגיטלי של היום, קיום אתר אינטרנט חיוני לאנשי מקצוע בתחומים שונים, כאשר אתרי אינטרנט משמשים כפלטפורמה להצגת העבודה, הכישורים והמומחיות שלך בפני לקוחות ומעסיקים פוטנציאליים. עם זאת, אתר אינטרנט לבדו אינו מספיק. אתה צריך לקדם אותו ביעילות כדי להגיע לקהל היעד שלך ולהתבלט למול המתחרים. במאמר זה נדון בכמה אסטרטגיות קידום אתרים […]

קידום אתרים לעורכי דין - DMYB

קידום אתרים לעורכי דין

מאת: כותבי המערכת

קידום אתרים אורגני (Search Engine Optimization או בקיצור "SEO"), הוא אחד מערוצי השיווק הדיגיטלי, השכיחים והיעילים ביותר. והאפקטיביות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. הרעיון העומד מאחורי קידום אורגני במנועי החיפוש כדוגמת גוגל, הוא לבצע מבחר פעולות אופטימיזציה באתר עצמו (Onsite SEO) ומחוצה לו (Offpage SEO), במרחב האינטרנטי אשר עשוי להשפיע על חיזוקו של אתר העסק (בעמוד […]

ניהול מוניטין לעסקים - מאמר מאת DMYB

ניהול מוניטין לעסק – אתה לא תמיד יודע איפה זה תופס אותך?!

למוניטין שלילי יש נטייה לחמוק מהרדאר שלנו, זה בסך הכל הגיוני כי יחפש על עצמו תוכן שלילי, או מי רוצה להאמין שרשמו עליו או על החברה בבעלותו תוכן כזה, כנראה אף אחד מאיתנו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי החיים הפכו לדיגיטליים לפני שנים רבות ולכן תוכן רב אודות החברה שלך או השם שלך כאיש […]

קידום אתרים לעסקים קטנים - מאמר מאת DMYB

קידום אתרים לעסקים קטנים – איך להגיע לדירוג גבוה בגוגל ?

כל עסק (כמעט) מעוניין לגדול,לצבור עוד ועוד לקוחות ולהפוך לאוטוריטה בתחומו. אבל איך מבצעים את זה ב"תכל'ס" באמצעות שיווק דיגיטלי נכון והתקדמות בדירוגים במנוע החיפוש של גוגל ? עסקים קטנים לעיתים רבות, מתנהלים בצורה כספית מאוד מצומצמת ואין זה פשוט תמיד לצמוח ולהתרחב מהמקום הזה. מסיבה זו, של מחסור בתקציב הוצאות גדול, יש צורך לבצע […]