מי אנחנו ?

בלוג זה בא לתת יד מכוונת לעסקים המעוניינים להתעמק בתהליך שיווק הדיגיטלי בעצמם. תוכלו למצוא כאן כתבות העוסקות בשיווק, כלים שימושיים, מדריכים וטיפים. אנחנו אוהבים פידבק ולכן נשמח לענות לכל תגובה או שאלה שתצוץ לכם:)

אהבתם?
תרגישו חופשי לשתף:)
נדבר על זה ?
עזרו לנו לעזור לכם בעזרת פידבקים, שאלות והעלאת נושאים נוספים שתרצו להעמיק את הידע שלכם בהם

איך בונים דפי נחיתה לעסקים – למתחילים

תוכן עניינים

5/5 - (11 votes)

דף נחיתה לעסקים הוא חלק ממשפך השיווק.  כולנו יודעים את זה, רק נראה, שלפעמים , הביצוע בפועל הופך מסובך ומסורבל.

ישנם מספר כלים המקצרים לנו את הדרך בבואנו להקים דף נחיתה:

האפשרויות הן:

  1. לבנות דף נחיתה דרך קוד HTML(ערוץ לא ישים למי שלא יודע לתכנת)
  2. לבנות דף נחיתה דרך ממשקי בניית אתרים כמו וויקס או וורדפרס
  3. לבנות דף נחיתה דרך ממשקים ייעודיים כמו SIMARK או פלטפורמות לדיוור והקמת דפי נחיתה אחרות.

אני עובד עם SIMARK.

מה נדרש? "רשימת הסופר" עבור דף נחיתה לעסק:

  1. מנוי לפלטפורמה
  2. שרת אחסון
  3. רוחב פס (מגיע לרוב עם חבילת האחסון) – אני עובד עם "LIVEDNS"

כדי לבנות דפי נחיתה לעסקים יש להבין את האסטרטגיה הכללית של הלקוח, הטקטיקה (מבצע? שירות ? מוצר ?) וכיוצ"ב.

וזו הרשימה של 12 אבני הדרך שיש לאספם לפני שניגשים לבניית דף הנחיתה עצמו:

  1. לוגו
  2. פונט המתאים ללקוח
  3. צבעים ראשיים ומשניים
  4. אימאג'ים המתאימים לצרכי הלקוח, לדוגמאות מהעבר, לאתר, למוצר ולשירות
  5. כותרת
  6. כותרת משנה
  7. טקסטים המתארים את המבצע/שירות/מוצר
  8. החלטה בנוגע לשדות בטופס הלידים (שם/טלפון/מייל בלבד?  או שדות נוספים?)
  9. האם יהיה דיסקליימר?
  10. האם יהיה צק בוקס לאישור דיוור עתידי?
  11. לאיזה מייל יגיעו הפניות/לידים
  12. בקשות מיוחדות.

לאחר שאספנו את 12 הדיברות – ניתן לגשת לבניית דף הנחיתה לעסק.

יש לקחת עוד 12 עניינים בחשבון:

  1. רספונסיביות
  2. התאמה למובייל
  3. מידות הדף (1920/1080 לדסקטופ ו 640 רוחב למובייל (האורך פחות חשוב כי לרוב יש גלילה)
  4. דינמיות בדף (פופאפים? אימאג'ים שזזים במעבר עכבר ? וידאו ? וכיו"ב)
  5. הטמעת פיקסלים של פייסבוק / גוגל וכיו"ב למעקב + מעקב המרות
  6. התאמת טקסטים לגוגל / טקסט חי
  7. פאביקון וטקסטים ל SEOולתיאור (בהעברת לינק לדוגמא)
  8. התממשקות ל CRMחיצוני (במידה ונדרש)
  9. מה קורה בדף התודה (האם מעבירים לאתר ? וכיו"ב)
  10. כפתורי קליק-טו-קול במובייל+ כפתורים נוספים (מעבר ללינקים, שליחת מייל)
  11. כפתורי סושיאל לסוגיהם.
  12. נגישות.

כן, הקמת דף נחיתה לעסק היא עניין מורכב שיש בו יותר ממה שנראה על פניו 😅

אם יש לכם שאלות – אני לרשותכם

בהצלחה!

המאמר נכתב על ידי:

גל- אדוונצ'ר דיגיטל

gal@adventuredigital.co.il

054-7621726

דפי נחיתה לעסקים - מאמר DMYB של

אולי תאהבו גם

UGC - User Generated Contnet

מה זה (User Generated Content) UGC ואיך זה יכול לחזק את המותג שלכם בסושיאל?

מה זה AEO – איך לשנות תוכן קיים וטיפים לכתיבה עתידית

בינה מלאכותית בשיווק דיגיטלי: המדריך המלא להצלחה ב-2025