בלוג זה בא לתת יד מכוונת לעסקים המעוניינים להתעמק בתהליך שיווק הדיגיטלי בעצמם. תוכלו למצוא כאן כתבות העוסקות בשיווק, כלים שימושיים, מדריכים וטיפים. אנחנו אוהבים פידבק ולכן נשמח לענות לכל תגובה או שאלה שתצוץ לכם:)
תוכן עניינים המונח "היפר-פרסונליזציה" הפך לנושא חם ומדובר בשיווק המודרני. לא מדובר בעוד התאמה אישית פשוטה, אלא באסטרטגיה מבוססת בינה מלאכותית (AI) שלוקחת את השיווק אל רמות חדשות של דיוק, רלוונטיות ותחושת אינטימיות מול הלקוח. מהי היפר-פרסונליזציה וכיצד היא נבדלת מפרסונליזציה רגילה? בעוד שפרסונליזציה סטנדרטית כוללת התאמות לפי שם, גיל או מיקום גיאוגרפי, היפר-פרסונליזציה נכנסת […]
תוכן עניינים עשרות שנים לפני המהפכה התעשייתית- בסביבות 1760, איפשהו שם שיווק לעסקים החל לקרום עור וגידים שכן החלו לקום עסים שונים ומגוונים והמוח האנושי החל לרקום "מזימות שיווקיות". מיתוג-מאיפה זה הגיע? המילה" מיתוג" אגב מגיעה מעולם הפרות, ממש ככה. מדובר למעשה בצריבה של הפרות לסימונן על ידי בעליהן. איפשהו בתחילת המאה ה-19 חוואי אמריקאי […]
למוניטין שלילי יש נטייה לחמוק מהרדאר שלנו, זה בסך הכל הגיוני כי יחפש על עצמו תוכן שלילי, או מי רוצה להאמין שרשמו עליו או על החברה בבעלותו תוכן כזה, כנראה אף אחד מאיתנו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי החיים הפכו לדיגיטליים לפני שנים רבות ולכן תוכן רב אודות החברה שלך או השם שלך כאיש […]
תוכן עניינים ניהול מוניטין ברשת הוא אחד המונחים החמים בעולם הדיגיטל, שכן הוא מתייחס לנראות שלנו ברשת ובעיקר לאזכורים שליליים עלינו, או על העסק שלנו. למשל- בוודאי קרה לכם לא פעם שחיפשתם לדעת אודות אדם (עובד פוטנציאלי/ שוכר דירה/ מכר) או עסק מסוים (לקוח פוטנציאלי) והקלדתם את שמו בשורת החיפוש בגוגל. אותן תוצאות שעלו מולכם, […]
סוכנות שיווק דיגיטלי – כיצד לבחור נכון ב-2021? בעולם בו אנו חיים בשנת 2021, נדמה כי אם העסק שלך לא נמצא במרחב הדיגיטלי ומקודם בו, משמע- העסק שלך אינו קיים,כן, ממש כך! יותר ויותר עסקים מבינים את חשיבות הנוכחות והניראות בעולם הדיגיטלי ומבינים כי על מנת להצליח להתבלט מעל האחרים- נדרשת עזרה והכוונה ממביני עניין.וזהו […]
בלוגי: שלום לך בעל עסק/חובב שיווק יקר, כאן בלוגי הרובוט של DMYB. מוזמן/ת לשאול אותי דברים שמעניינים אותך